Houten: 030 753 9240 - Delft: 015 262 2533 - Amsterdam: 020 244 0184 info@deadministratie.nl     

De Administratie – Klachten

Allereerst onze excuses dat je een klacht ervaart, het betreurt ons dat je niet tevreden bent. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. 

Klachten zijn voor ons ook positief en een duidelijk signaal dat blijkbaar een van onze processen niet goed loopt. Dit gaan we verbeteren.

Hoe kun je een klacht indienen?
Er zijn meerdere manieren om je klacht in te dienen, kies wat voor jou het gemakkelijkst is.

Wij zetten na ontvangst van uw klacht direct drie acties in werking en koppelen binnen 24 uur terug:

Onze klachtenmanager neemt je klacht in behandeling, hij zal je op de hoogte houden van je klacht en we gaan onderzoeken wat de oorzaak is en hoe we kunnen zorgen dat je klacht niet nogmaals voorkomt. 

Een klacht over de afhandeling van de klacht?
Nog niet tevreden over de afhandeling? Zoek het hogerop en schrijf onze directie aan op directie@deadministratie.nl

Klachtenformulier:

*
*
*
*

De Administratie Houten

De Administratie Houten

De Administratie Houten
De Molen 15
3994 DA Houten

Telefoon: 030 753 92 40
Mail: info@deadministratie.nl
Parkeren: vrij parkeren op afgesloten parkeerterrein

De Administratie Delft

De Administratie Delft

De Administratie Delft
Marshalllaan 2
2625 GZ  Delft

Telefoon: 015 262 25 33
Mail: info@deadministratie.nl
Parkeren: vrij parkeren bij kantoor

De Administratie Amsterdam

De Administratie Amsterdam

De Administratie Amsterdam
Maassluisstraat 2
1062 GD Amsterdam

Telefoon: 020 244 0184
Mail: info@deadministratie.nl
Parkeren: betaald in de straat