Houten: 030 753 9240 - Delft: 015 262 2533 - Amsterdam: 020 244 0184 info@deadministratie.nl     
Werken bij De Administratie

 

De Administratie is een vooruitstrevende en groeiende organisatie. We (willen) werken met de modernste technieken en lopen hier graag bij voorop. Dit geldt voor de technieken die we gebruiken en zeker ook voor de manier waarop wij onze klanten helpen. Achteruit kijken is goed, de toekomst voorbereiden is beter.

Op het moment hebben wij de volgende vacature(s):

 

Financieel medewerker

Per direct zoeken wij een: financieel administratief medewerker

Uren: minimaal 32 uur per week
Waar: De Administratie voor het mkb, locatie Delft/Houten/Amsterdam

Als financieel administratief medewerker ben je bezig met het verzorgen van de gehele boekhouding van familiebedrijven, MKB’ers en middelgrote ondernemers. Je boekt zowel in- en verkoopfacturen als alle banken. Daarnaast vind je het leuk om aan de hand van cijfers mogelijke kansen voor je klanten te ontdekken.

De Administratie loopt voorop als het gaat om automatisering, dit proberen wij te combineren met het de klant zo eenvoudig mogelijk maken. Als onderdeel van ons team zul je dan ook veel contact met klanten hebben. Daarnaast moet je niet bang zijn voor digitaal werken en veranderingen/verbeteringen in onze manier van werken.

Functiebeschrijving:

  • Het zelfstandig boeken van in- en verkoopfacturen
  • Het zelfstandig boeken van banken
  • Het controleren van administraties geboekt door je collega’s
  • Signaleren van behoeften en aandachtspunten bij de klanten

Functie-eisen:

  • Minimaal afgeronde MBO- opleiding
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als financieel medewerker
  • Ervaring met het werken in Exact Online
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Accuraat, secuur en je hebt passie voor cijfers
  • Communicatief vaardig en oog voor dienstverlening

Waarom werken bij De Administratie:

  • Een goed salaris
  • De mogelijkheid om ook regelmatig vanuit huis te werken, weet wel dat je dan de dagelijkse geserveerde lunches mist
  • Een leuk team wat regelmatig bij elkaar komt voor een uitje
  • En last but not least de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen
(Assistent) Fiscaal jurist

 

 

Per direct zoeken wij een: fiscaal jurist 

Uren: minimaal 32 uur per week
Waar: De Administratie voor het mkb, locatie Delft/Houten/Amsterdam

Als assistent fiscaal jurist ondersteun je onze fiscaal jurist op de fiscale afdeling en heb je medeverantwoordelijkheid voor de fiscaal-juridische dienstverlening aan uiteenlopende klanten van familiebedrijven en MKB’ers tot middelgrote ondernemers. Nieuwe ontwikkelingen in wet- en regelgeving kun je adequaat vertalen naar gerichte adviezen voor onze klanten.

De Administratie is een organisatie die voorop loopt als het gaat om ontwikkelingen en innovatie in de branche. Wij zijn altijd opzoek naar manieren om onze dienstverlening beter en eenvoudiger te maken voor onze klanten. Hier zou ook jij een bijdrage aan kunnen leveren door op een proactieve wijze aan het werk te zijn voor je klanten.

Functiebeschrijving:

  • Voorbereiden van de fiscale aangiften
  • Opstellen van bezwaarschriften/verzoekschriften
  • Verantwoordelijk voor de interne planning
  • Ondersteuning fiscaal jurist
  • Signaleren van behoeften en aandachtspunten bij de klanten

Functie-eisen:

  • Minimaal afgeronde HBO opleiding
  • Bezig met het volgen van de studie tot belastingconsulent
  • Circa twee jaar ervaring als aangiftemedewerker
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Accuraat, secuur en je hebt passie voor cijfers
  • Communicatief vaardig en oog voor dienstverlening

Wat bieden wij:

  • Een marktconform salaris
  • De mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen
  • Coaching en begeleiding van een ervaren fiscaal jurist
  • Elke dag heerlijke lunches op kantoor
  • Indien gewenst een laptop en telefoon

 

Relatiebeheerder

 

Per direct zoeken wij een: relatiebeheerder

Uren: minimaal 32 uur per week
Waar: De Administratie voor het mkb, locatie Delft, Houten of Amsterdam

Functieomschrijving 

Als relatiebeheerder werk je voor veel verschillende cliënten, van eenmanszaak tot grote MKB ondernemingen, van de lokale kapper tot internationaal werkende bedrijven. Jouw persoonlijke ontwikkeling kan dan ook vele kanten op gaan. Als relatiebeheerder ben je eindverantwoordelijk en aanspreekpunt voor jouw cliënten. Je onderhoudt rechtstreeks en veelvuldig contact met je cliënten en ons verdere team dat helemaal gericht is op het helpen van deze mensen en ondernemingen.

Je analyseert cijfermateriaal en denkt gevraagd en ongevraagd mee over fiscale en bedrijfseconomische adviezen. Om dit allemaal te kunnen heb je ruime werkervaring op het gebied van accountancy.

Functie eisen:

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een algemene MKB-praktijk, bij voorkeur bij een administratie- of accountantskantoor of daarmee vergelijkbaar
  • Je bent ambitieus en wilt groeien, als persoon en binnen de organisatie
  • Je beschikt over goede communicatieve en analytische vaardigheden
  • Je bent betrokken en klantgericht
  • Je bent zeker ook resultaatgericht, enthousiast en proactief
  • Je bent helemaal thuis in het samenstellen van (complexe) jaarrekeningen en het maken van prognoses en analyses

Last but not least: je bent ondernemend en je er sterk van bewust dat wij alleen wat kunnen verdienen als wij de cliënt goed helpen

Wat bieden wij:

  • Een marktconform salaris
  • De mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen
  • Elke dag heerlijke lunches op kantoor
  • Indien gewenst een laptop en telefoon

 

Kun jij jezelf vinden in bovenstaande omschrijving en durf je de uitdaging aan? 

Neem dan contact met ons op via info@deadministratie.nl of bel met 030 753 9240 of 015 262 2533

Mocht je meer informatie willen ontvangen, neem dan ook gerust even contact met ons op.