Werken bij De Administratie

    Werken bij De Administratie

    De Administratie is een vooruitstrevende en groeiende organisatie. We werken met de modernste technieken en lopen voorop. Dit geldt ook voor de manier waarop wij onze klanten helpen. Samen werken we aan de toekomst.


    Op dit moment zijn er geen vacatures. 


    Je kunt wel een bericht sturen als je eens kennis wil maken

    Vacature administratief medewerker boekhouding
    Locatie: Nieuwegein
    Contract: Fulltime
    Opleidingsniveau: MBO/MBO+

    Wat doe je als administratief medewerker boekhouding bij De Administratie?
    Jij, als administratief medewerker boekhouding, bent de verbindende factor binnen een team van diverse specialisten. Je zorgt ervoor dat je klanten en je collega’s beschikken over actuele en accurate informatie. Dit doe je door de dagelijkse administratie van jouw klanten van a tot z te verzorgen. Zo blijft alles up-to-date. Het verwerken van inkoop, verkoop, kas en banktransacties zijn op jouw lijf geschreven. Ook het voorbereiden van fiscale aangiftes zijn een onderdeel van je werkzaamheden.​

    Jij:
    • Houdt van 100% tevreden klanten en haalt het uiterste uit jezelf om dit doel elke dag weer na te streven;
    • Hebt minimaal een mbo-opleiding afgerond en hebt (enige) ervaring met het invoeren van geautomatiseerde administraties;
    • Bent goed in staat om administraties te beoordelen en te controleren. Het verzorgen van belastingaangiftes is voor jou ook geen probleem;
    • Kunt zelfstandig aan de slag, maar vindt het ook fijn om met collega’s samen te werken;
    • Hebt kennis van Exact (pré);
    • En heel belangrijk: gezelligheid en humor stroomt door jouw aderen en dit deel je graag met anderen.

    Wie zijn wij?
    Wij zijn een agile organisatie die meebeweegt met de nieuwste ontwikkelingen, gevestigd in Nieuwegein, Delft en Amsterdam. Door de focus op innovatie en automatisering te leggen zijn we in staat om onze klanten 24/7 een actueel inzicht hun financiën te geven en steeds meer een adviserende rol in te nemen. We richten ons voornamelijk op het MKB en de kleine zelfstandige. 

    Onze klanten zijn werkzaam in diverse branches. Daarnaast hebben we meerdere franchise-organisaties in ons bestand, waardoor we daar specialist in zijn. Onze manier van communicatie is informeel en menselijk, dus een driedelig pak mag je thuis laten.

    Wat doen wij?
    Wij zijn doorlopend bezig met procesoptimalisatie. Doordat we diverse softwarepakketten gebruiken zijn we in staat om proactief te adviseren en mee te denken met onze klanten. Ook op ‘t kantoor maken wij gebruik van slimme ICT oplossingen. Zo werken we volledig digitaal en managen onze processen door middel van workflows.

    ​​Wij geloven in de gouden combinatie van automatisering en persoonlijke aandacht. Als onderdeel van ons gezellige team kun jij hierin een verschil maken. Onze diensten bieden wij tegen een vast maandbedrag waardoor we zeer transparant zijn.​

    Wat we jou bieden: 
    • Uitstekende koffie;
    • Euro’s, oftewel een prima salaris;
    • Een fijne werkomgeving met veel verschillende, maar vooral leuke klanten; 
    • Een laptop; 
    • Doorgroeimogelijkheden; 
    • Cursussen voor jouw ontwikkeling; 
    • Een gezellig team met behulpzame collega’s; 
    • En tot slot: leuke activiteiten en uitjes die je écht niet wilt missen.

    Nieuwsgierig geworden? We nodigen je graag uit voor een ‘(uitstekend)’ bakje koffie bij op ons ‘t kantoor. Gewoon doen! Stuur je CV naar maike@deadministratie.nl

    Neem voor meer informatie contact op met Maike via: 06-12232482