Administratiekantoor Amsterdam
Administratiekantoor Amsterdam
Naast locaties in Utrecht, Eindhoven en Delft, vind je De Administratie in Amsterdam

✔ PERSOONLIJK ✔ MODERN EN INNOVATIEF ✔ EERLIJKE TRANSPARANTE PRIJZEN ✔ MEERDERE LOCATIES IN NEDERLAND
✔ PERSOONLIJK✔ MODERN EN INNOVATIEF✔ EERLIJKE TRANSPARANTE PRIJZEN✔ MEERDERE LOCATIES IN NEDERLAND
Administratiekantoor Amsterdam - De Administratie
De Administratie - Administratiekantoor Amsterdam
Entrada 100
1114 AA
Amsterdam - Duivendrecht
Telefoon: 020 801 58 50
Mail: info@deadministratie.nl
Parkeren: betaald in de straat
Plan direct een vrijblijvende kennismaking in:
De locatie in Amsterdam
Jouw financiële administratie in Amsterdam.
Het administratiekantoor in Amsterdam is gevestigd in kantoorgebouw Nest. Het is een fijne, moderne plek. Als je met de auto komt, kun je in de buurt betaald parkeren. Indien gewenst kunnen wij ook altijd langskomen bij jou op locatie. Wil je kennismaken? Vul het contactformulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Waarom een administratiekantoor inschakelen?
Een administratiekantoor inschakelen kan fijn zijn om een sparringpartner te hebben voor de toekomstplannen van jouw bedrijf en om te kijken hoe je daar financieel het snelste komt. Maar het allerfijnste is, dat zodra je je financiële administratie uitbesteedt, je tijd bespaart. Kostbare tijd. Tijd die je liever in zaken steekt die écht belangrijk zijn, zoals goed voor je klanten zorgen en werken aan de groei van je onderneming. Ook hoef je je hoofd niet meer te kraken over welke regelingen en voordelen voor jouw bedrijf van toepassing zijn. Onze experts weten dat namelijk precies. Scheelt een hoop gepuzzel en je kunt er op rekenen dat wij ervoor zorgen dat je er zo voordelig mogelijk uitkomt.
Als je het juiste administratiekantoor inschakelt heb je niet alleen geen omkijken meer naar je financiële administratie, maar heb je er ook een professionele partner bij die je verder helpt met de toekomst van je bedrijf.
De Administratie voor jouw administratie
De Administratie Amsterdam is opgericht door eigenaren Hans en Raymond in 2003. Door goed te luisteren naar de wens van ondernemers, hebben zij een mooi pakket aan diensten samengesteld. Heb je andere wensen met betrekking tot je administratie en staan ze er niet tussen? Neem dan contact met ons op. We hebben alle expertises in huis en kunnen vast iets voor je betekenen. De Administratie is opgericht, omdat Hans en Raymond erachter kwamen dat er vaak een tekort aan coaching en te weinig transparantie was (en vaak nog is) vanuit boekhouders en accountants voor de ondernemers. Daarom werken we bij De Administratie met transparante prijzen en periodieke coaching. Door te focussen op automatiseren, kunnen we steeds meer richten op een betere dienstverlening en het geven van professioneel, financieel advies.
Onze missie is om jullie te ontlasten en ontzorgen, en daarmee het beste administratiekantoor van Nederland te zijn.
Financieel adviseur: Trusted Advisor
We kijken verder dan alleen jouw financiën. We helpen je echt met het geven van goed onderbouwde adviezen, zodat jij slimme keuzes kunt maken voor jouw onderneming. Zo gaan we duurzaam te werk, met een blik op de toekomst. Dit doen we persoonlijk, gefocust en op een innovatieve manier. Doordat we veel specialisten in huis hebben, kunnen we je bij ieder vraagstuk helpen en je bedrijf een stap verder helpen. De Administratie als jouw Trusted Advisor.
Exact Online samenwerking
De prijzen
De prijzen
We zijn transparant in prijs en werken daarom met vaste pakketten. Zo kun je precies kiezen waar jouw onderneming op dit moment aan toe is. Uiteraard is er ook een pakket op maat, zodat we volledig aansluiten bij jouw specifiekere wensen. Twijfel je over welk pakket bij jou past? Neem dan contact met ons op om te kijken wat het best past bij jouw wensen en doelen.
Het team van De Administratie Amsterdam
Het team van De Administratie Amsterdam

Maandelijkse updates
Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”
Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”
Wij werken onder meer voor





