Houten: 030 753 92 40 - Delft: 015 262 2533 info@deadministratie.nl     

Administratiekantoor Delft

Maandelijkse rapportages

Met behulp van de rapportages van De Administratie bent u altijd en overal op de hoogte van de stand van zaken. Vraagt u zich of wat deze opdracht voor invloed heeft op de kasstroom? Bekijk het meteen op uw smartphone of tablet. Dit is een van de vele voordelen die het online karakter biedt.

Daarnaast ontvangt u maandelijkse overzichtelijke rapportages met uitgebreide bedrijfsinformatie.

Wij verwerken uw facturen snel waardoor de administratie altijd bij is. Scannen en opsturen, alles digitaal dus, snel en betrouwbaar, het kan bij het het administratiekantoor delft.

Meer informatie over de rapportages

Administratiekantoor Delft

Vakantie?

Investeren?

Extra sparen?

Vaste prijzen

Bij De Administratie betaald u een vaste prijs per maand. Kies het abonnement wat het beste bij u past en betaal nooit meer te veel voor uw administratie.

Veel administratiekantoren laten u betalen voor van alles en nog wat, bij De Administratie betaald u een vast bedrag per maand, hierdoor weet u van te voren al wat u kwijt zal zijn en wordt u dus niet verrast. Bent u benieuwd naar onze prijzen? Bekijk hier de abonnementen of neem contact op met De Administratie Delft.

U kunt veel geld besparen als klant van bij het administratiekantoor van Delft, bekijk eens wat u er zoal mee zou kunnen doen.

Online en tijdbesparend 

Met de scan en herken software wordt uw administratie binnen 48 uur verwerkt. Dit scheelt dus tijd en geld. U krijgt van ons inlog gegevens waarmee u altijd en overal uw gegevens kunt inzien. Dit heeft vele voordelen, maak beslissingen op basis van de actuele cijfers en sluit financiële verassingen uit.

Bekijk hier hoe het precies werkt bij De Administratie Delft.

Administratie Delft online en tijdbesparend

Vraag direct een vrijblijvende offerte aan

Wat is de fiscale vorm?*
Heeft u een persoonlijke holding?
Hoeveel kostenbonnen en inkoopfacturen heeft u ongeveer per jaar?*
Hoeveel verkoopfacturen heeft u ongeveer per jaar?*
Voor hoeveel personen dient er aangifte inkomstenbelasting gedaan te worden?
Dient er salarisadministratie verzorgd te worden?
Voor hoeveel werknemers?
Uw naam:*
Bedrijfsnaam:
E-mailadres waarop u de offerte wilt ontvangen:*

Nieuwe klanten kiezen ons omdat wij goedkoper en beter zijn dan hun huidige administratiekantoor. Veel kantoren in de regio Delft werken nog erg ouderwets, wij zijn voorlopers wat betreft automatisering en laten onze klanten daar graag van genieten. Door het online karakter zijn afstanden niet van belang, alles verloopt online.

Raymond van Lier

Eigenaar, De Administratie