Ons administratiekantoor in Utrecht
Gevestigd in Nieuwegein (vlakbij Utrecht)
Ringwade 33, 3439 LM Nieuwegein
Telefoon: 030 753 92 40 · Mail: info@deadministratie.nl
Je kunt voor de deur parkeren bij Nest werkplekken (gratis!). Kom langs voor een kop koffie en kennismaking.
Over De Administratie Utrecht
De Administratie is een modern en betrokken administratiekantoor in Utrecht. We maken administratie makkelijk, slim en inzichtelijk, door slim gebruik te maken van automatisering, duidelijke dashboards en persoonlijke begeleiding.
Onze ideale klant? Ondernemers met ambitie, die willen groeien en openstaan voor slimme oplossingen. Jij focust op je mensen en je bedrijf, wij zorgen voor de cijfers.

TROTSE PARTNER
We werken met Exact Online
We werken slim en innovatief met Exact Online om onze klanten optimaal te ondersteunen. Als lid van het Exact Online Lab testen we nieuwe functies vóór ze live gaan, zo lopen we altijd voorop in automatisering. Onze nominatie voor de Innovatie Award én de Gouden Luca zijn een mooie erkenning voor onze vooruitstrevende aanpak.
Op zoek naar een Exact Online administratiekantoor in Utrecht? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
HET DRAAIT OM MENSEN
Ontmoet het team
Ons administratiekantoor in Utrecht werkt met een jong team met veel diversiteit. Naast een innovatieve mindset en hands-on aanpak, hebben we voor alle expertises iemand in huis. Zo weten we zeker dat we jou met al je vraagstukken kunnen helpen, ook als het wat complexer wordt.
Wij werken onder meer voor






Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”
Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”
Groei vraagt om meer dan alleen een sluitende administratie
Veelgestelde vragen
Inspiratie en tips
Leiderschap in een groeiend bedrijf
Een managementlaag is de ruggengraat van een groeiende organisatie. Het zorgt voor structuur, duidelijkheid en continuïteit. Maar hoe zet je dat goed op?
Overstappen van boekhouder:
Ga jij voor een nieuwe boekhouder? Deze stappen kunnen je helpen bij het kiezen van een betrouwbare partner voor jouw financiën en het overstapproces makkelijker maken.