Het administratiekantoor in Nieuwegein
Gevestigd in Nieuwegein
Telefoon: 030 753 92 40 · Mail: info@deadministratie.nl
Ons administratiekantoor in Nieuwegein, is gevestigd bij Nest Werkplekken. Parkere kan recht voor de deur.
De Administratie Nieuwegein
Administratiekantoor Nieuwegein De Administratie is opgericht in 2003. We ontdekten dat er vaak een mismatch was tussen vraag en aanbod tussen ondernemers en boekhouders. Een veelvoorkomend probleem was geen transparantie en te weinig begeleiding. We hebben geluisterd naar de markt en onze diensten daarop afgestemd. Door dat te combineren met een focus op automatisering, kun jij een steeds betere dienstverlening van ons verwachten.
We zijn ambitieus en innovatief en hebben als doel om het beste administratiekantoor van Nederland te zijn. We hopen jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, om je te ontlasten.

TROTSE PARTNER
Samenwerking met Exact Online
We werken met Exact Online en denken actief mee over automatisering. Dankzij onze deelname aan testfases van nieuwe software ben jij altijd up-to-date. Dit jaar ontvingen we opnieuw de Gouden Luca – een erkenning van Exact voor onze duurzame samenwerking. Zoek je een betrouwbaar Exact Online administratiekantoor in Nieuwegein? Dan zit je goed bij ons.
HET DRAAIT OM MENSEN
Ontmoet het team
Wij werken onder meer voor






Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”
Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”
Groei vraagt om meer dan alleen een sluitende administratie
Veelgestelde vragen
Inspiratie en tips
Leiderschap in een groeiend bedrijf
Een managementlaag is de ruggengraat van een groeiende organisatie. Het zorgt voor structuur, duidelijkheid en continuïteit. Maar hoe zet je dat goed op?
Overstappen van boekhouder:
Ga jij voor een nieuwe boekhouder? Deze stappen kunnen je helpen bij het kiezen van een betrouwbare partner voor jouw financiën en het overstapproces makkelijker maken.