Administratiekantoor Nieuwegein
Administratiekantoor Nieuwegein
Naast locaties in Amsterdam, Eindhoven en Delft, vind je De Administratie in Nieuwegein (Utrecht)
✔ PERSOONLIJK ✔ MODERN EN INNOVATIEF ✔ EERLIJKE TRANSPARANTE PRIJZEN ✔ MEERDERE LOCATIES IN NEDERLAND
✔ PERSOONLIJK✔ MODERN EN INNOVATIEF✔ EERLIJKE TRANSPARANTE PRIJZEN✔ MEERDERE LOCATIES IN NEDERLAND
Administratiekantoor Nieuwegein - De Administratie
De Administratie - Administratiekantoor Nieuwegein
Ringwade 33
3439 LM Nieuwegein
Telefoon: 030 753 92 40
Mail: info@deadministratie.nl
Parkeren: vrij parkeren op afgesloten parkeerterrein – Aanbellen bij Nest Werkplekken, links het parkeerdek op
Plan direct een vrijblijvende kennismaking in:
De locatie in Nieuwegein
Het administratiekantoor in Nieuwegein, Utrecht, is gevestigd in een nieuw kantoorgebouw. Het is een modern en net pand. Kom je met de auto? Dan rij je via Nest het parkeerterrein op. Parkeren kan recht voor de deur. Bij binnenkomst wachten we je op! Kennismaken en langskomen op de locatie in Nieuwegein? Vul dan het contactformulier in en dan plannen we een afspraak in.
Onderstaande video laat de routebeschrijving zien eenmaal aangekomen op het terrein:
Waarom een administratiekantoor?
Jij bent druk bezig met de groei van je bedrijf, snappen we. Als je kiest voor een administratiekantoor om je financiële zaken uit te besteden, houd je als ondernemer meer tijd over. Die tijd kun je steken in wat echt telt: je klanten de aandacht geven die ze verdienen en de toekomst van je onderneming. Je financiële administratie uitbesteden zorgt voor minder stress en spanning. Het maakt je leven als ondernemer net iets makkelijker! Ook weten wij precies op welke financiële voordelen je aanspraak kunt maken en welke regelingen voor jouw onderneming tellen. Zo ben je er zeker van dat je er zo voordelig mogelijk uitkomt.
Een sparringpartner nodig voor de toekomst van je bedrijf op financieel gebied? Staan wij ook voor je klaar.
Administratiekantoor De Administratie
We zijn ambitieus en innovatief en hebben als doel om het beste administratiekantoor van Nederland te zijn. We hopen jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, om je te ontlasten.
Trusted Advisor
Exact Online samenwerking
De kosten
De kosten
Ben jij op zoek naar een transparante, betrouwbare partner voor jouw financiën? Dan staan we voor je klaar. Omdat elke organisatie uniek is, bieden we verschillende pakketten aan die bij diverse wensen passen. Twijfel je over welk pakket bij jou past? Neem dan contact met ons op om te kijken wat het best past bij jouw wensen en doelen.
TROTSE PARTNER
We werken met Exact Online
Met Exact Online werken we efficiënt en innovatief om onze klanten optimaal te ondersteunen. Onze eerdere nominatie voor de Innovatie Award bevestigt onze focus op automatisering en slimme oplossingen. Zo blijven we vooruitstrevend in wat we doen!
Het team dat voor je klaarstaat
Op het administratiekantoor in Nieuwegein staat een jong, innovatief team voor je klaar. We hebben veel diversiteit en verschillende specialisten in huis. Allemaal met een eigen expertise. Zo zijn we er zeker van dat we alle vraagstukken kunnen beantwoorden, ook als het ingewikkelder wordt. Al onze collega's gaan voor een persoonlijke benaderen, zodat ze jouw onderneming goed leren kennen en zo efficiënt mogelijk aan de slag kunnen.
Op de hoogte blijven van belangrijk nieuws
Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”
Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”