Debiteurenbeheer
Debiteurenbeheer
✔ PERSOONLIJK ✔ MODERN EN INNOVATIEF ✔ EERLIJKE TRANSPARANTE PRIJZEN ✔ MEERDERE LOCATIES IN NEDERLAND
✔ PERSOONLIJK
✔ MODERN EN INNOVATIEF
✔ EERLIJKE TRANSPARANTE PRIJZEN
✔ MEERDERE LOCATIES IN NEDERLAND
Debiteurenbeheer uitbesteden: al je facturen op tijd betaald
Achter facturen aanzitten is zeker niet het leukste van ondernemen. Jij houdt je liever bezig met je bedrijf en zaken die er echt toe doen, zoals je klanten tevreden houden en optimaliseren. Daarom kan het uitbesteden van je debiteurenbeheer een slimme zet zijn. Wij zorgen ervoor dat al je facturen netjes betaald worden, vóór de factuurtermijnen verlopen, zonder dat jij er naar hoeft om te kijken.
Voorkom met debiteurenbeheer achterstallige betalingen
Debiteurenbeheer is er om te voorkomen dat klanten te laat je facturen betalen. Helaas gebeurt dat in de praktijk namelijk best vaak, en in zo'n geval moet het debiteurenbeheer ingrijpen. Dit kan bijvoorbeeld door een herinnering te sturen, het opnemen van contact met de klant, of door gebruik te maken van incassobureau's. Zo zorg je ervoor dat de cashflow van je bedrijf op peil blijft en je aan je verplichtingen kunt voldoen. Kortom, debiteurenbeheer is er om ervoor te zorgen dat je bedrijf financieel gezond blijft door een efficiënte verwerking van de betalingen van klanten.
Alles onder controle met slimme software
De juiste tools maken het makkelijker om ervoor te zorgen dat je klanten op tijd hun facturen betalen. Wij maken gebruik van het innovatieve softwareprogramma, Payt. Deze tool maakt het mogelijk om geautomatiseerde herinneringen in te stellen die naar je klanten worden verstuurd zodra een factuurdatum verstrijkt. Via het slimme programma kan direct betaald of gereageerd worden. We hebben zo direct inzichtelijk welke facturen er nog openstaan en waar we achteraan moeten. We houden per klant een dossier voor je bij. Blijft de betaling uit? Dan zetten we de zaak voor je door naar een deurwaarder. Uiteraard in overleg. Met Payt en onze deskundige debiteurenbeheer-team hebben we alles onder controle, zodat jij je kunt richten op het runnen van je bedrijf.
"Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maakt het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!"
- Ruben van der Stoep
Maak kennis met het team
Bij De Administratie werken we met een divers team van specialisten voor het bijhouden van jouw debiteurenbeheer. Zo weten we zeker dat we je altijd kunnen verder helpen. Het team houdt elkaar op de hoogte tijdens de dagelijkse meetings, waardoor we goed weten welke specialist waar ingeschakeld moet worden. We helpen je graag!
Vraag de brochure aan
Een overzicht van onze diensten in een overzichtelijke pdf?
Vraag de brochure aan en ontvang ‘m in je mailbox!
Wat wij nog meer doen
We alarmeren je ook over je financiën en verzorgen je:
• Verkoopfacturen
Dit alles met slimme software, zodat je altijd en overal actueel inzicht hebt.
Blijf op de hoogte
In onze blog delen we actuele berichten, handige tips en meer informatie over De Administratie.
3 locaties in Nederland
Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”
Wat mensen zeggen over De Administratie
We durven best zelf te zeggen wat al geruime tijd onze sterke punten zijn.
Maar we laten ook graag anderen aan het woord. Een kleine greep uit onze Google review pagina:
RUBEN VAN DER STOEP
“Wij zijn erg tevreden met De Administratie als boekhouder. Wij zijn al ruim 7 jaar klant en de tools die ons geboden worden maken het boekhouden een stuk gemakkelijker en overzichtelijk. Aanrader!”
JAN MULLER
“Intussen doen we bijna 3 jaar zaken met De Administratie, en naar mijn mening is de samenwerking prima verlopen. Duidelijk, transparant en flexibel.”
PEDRO VAN BOXTEL
“Weten waar ze het over hebben. Vragen worden zeer serieus genomen en men neemt de tijd om deze te beantwoorden. Ben blij met Maike, mijn vast aanspreekpunt, maar ook de collega's die ik wel eens spreek of mail staan altijd voor je klaar. Kwaliteit en service, daar draait het bij hen en mijzelf om.”
ANNE WINTER
“Alleen maar positieve ervaringen met De Administratie tot nu toe. Mijn hele boekhouding staat online en ik hoef al die bonnetjes niet meer te bewaren, heerlijk! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik weinig met boekhouden hebben.”
MARCO GIERVELD
“Professioneel en goede service zijn de sleutelwoorden voor deze organisatie. Erg tevreden over de samenwerking!”
JURGEN VAN GAMMEREN
“Zo blij dat er mensen zijn die mijn administratieve chaos glad kunnen strijken. Maike is echt top. Oplossingsgericht en duidelijk.”
AROSHA BROUWER
“Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Elisabeth en haar team bij De Administratie. Dit bedrijf heeft mijn familie en onze meerdere bedrijven geholpen. Ze hebben twee van onze bedrijven met succes overgezet van ZZP naar BV-structuren en hebben de afgelopen twee jaar alle boekhoudkundige/financiële onderwerpen behandeld. Het team is zeer betrouwbaar, reageert snel en zorgt op een vriendelijke en professionele manier voor onze financiële zaken.”
HUIB LARSEN
“Sinds 2003 zijn wij een zeer tevreden klant. De toewijding, bereikbaarheid en vooral het juiste advies maakt dat wij De Administratie van harte aanbevelen aan kleine en middelgrote ondernemingen. De professionals van De Administratie worden bijna als onze directe collega's ervaren, zo betrokken en vakkundig is men.. dat is knap, dan doe je werkelijk iets goed. Chapeau.”
ANDRE VAN MASTRIGT
“De Administratie is een prima boekhouder voor mij, vakman, informeert duidelijk, open, eerlijk en nog leuke mensen ook.”